اتش عشق






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

گاه می اندیشم،خبر مرگ مرا باتو چه کس می گوید؟

ان زمان که خبر مرگ مرا،از کسی میشنوی روی تو را کاشکی می دیدم!!

شانه بالا زدنت را بی قید... و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد!!

وتکان دادن سر را که عجب! عاقبت مرد! افسوس! کاشکی می دیدم...

من به خود میگویم: "چه کسی باور کرد جنگل جان مرا، آتش عشق تو خاکستر کرد؟"

 



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت7:01---8 آبان 1391
با گفتن یک "عزیزم جایت خالیست" .

نه جای من پر می شود.

و نه از عمق شادی هایت کمتر ..........

فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است


میلاد
ساعت4:21---13 مرداد 1391
به این فکر نکن که عشقت بعد مردنت

چقد ناراحت میشه به این فکر کن ببین بعد مردن کسی هست که اندازه تو دوسش داشته باشه یا نهپاسخ:مرسی نظر دادی خیلی زیبا بود


mehdi alone
ساعت18:42---12 مرداد 1391
salam.chera up nemikoni?

man up kardam ye sar bezan behem.merc


mehdi alone
ساعت17:26---9 مرداد 1391
bazam sar mizanam.felan ke idim hack shode.asabam khurde 520 ta addlistam dare mipare.vali hatman sar mizanam

mehdi-alone
ساعت17:16---9 مرداد 1391
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !


webe ghashnagi dari/manam behet sar zadam.nazar ham dadam


outlandish
ساعت22:49---7 مرداد 1391
slm khanom
merc k sar zadi
albate adreseto eshteb zadi be zoor peyda kardam
movaffagh bashi


هستی
ساعت11:17---7 مرداد 1391
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن! آینه این قدر تماشایی نیست

حاصل خیره در آیینه شدن‌ها آیا
دو برابر شدن غصه تنهایی نیست؟!
قشنگ بود به من هم سر بزن بی معرفت نباش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,ساعت4:29توسط رها | |